White asses

7 november 2012 - Kuta, Indonesië

Helloo lieve mensen

Zo, we zijn er.
In het vliegtuig kregen we ons eerste lesje. Toch niet zo goed voorbereid!? Een heel lief indisch/nl vrouwtje wees ons op het verplichte retourticket die we moesten kunnen aantonen bij de immigratiedienst om een visum te kunnen krijgen maarr, die hadden we niet! Gevolg; zweetn trilln en stressn. uiteindelijk hebben we leuke vlucht bedacht, netjes opgeschreven en ging alles easy peesie!

Inmiddels zijn we een dag in het warme Bali waar alles naar basmatti rijst ruikt. Rochelen is hier de bomb. Hoe harder hoe lijper. Rijst is fijn en de zee is mooi.
Onze witte campina-look doet het uitstekend, we worden zelfs gevraagd voor foto's!

Morgen een beetje surfen en zien wat er op ons pad komt.

Byeee xxxx

1. Albert:
    7 november 2012
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Wat een gedoe met dat visum! Veel plezier en geniet ervan. Liefs Imelda.
  2. Joost:
    Hey Gijs en Eva!

Nog een beetje vol te houden daar?
    Hoe smaakt het bier daar?! Wel belangrijk voor Gijs met die hitte hahaha!

Veel plezier!
  3. Gerwin:
    he Gijs en Eva mooi dat het goed ha ha
    Veel plezier!!

Groetjes uit het Natte nederland!
  4. Albert:
    7 november 2012
    Ha die 2, zo te lezen alles ok, van dat visum tja al doende leert men maar geniet ervan het is hier donker en brrrrr koud.
    We horen nog wel.
    Groeten pap, mam, Joost, luuk, Lotte enne mareille
  5. Sjors:
    8 november 2012
    Gijs en Eva,
    Geniet er van in het warme Azië!

En ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes!
    Sjors.
  6. Geis, Clara Lois:
    8 november 2012
    super naaais!! Chill hem hard daar in jullie campina look voordat jullie het weten zijn jullie bosnegers tussen alle mensjes daar!

xxxx!
  7. Carin Frits:
    hoi Eva en Gijs,

nou wij zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen, maak een boel foto's en laat regelmatig iets van julie horen....

een mooie reis en wij volgen jullie.... gr carin frits
  8. Anita:
    Hallo Gijs en Eva,
    Fijne tijd met mensen die jullie tegen komen.
    En niet teveel wennen daar.
    Groeten Anita
  9. Eddy en Naat:
    9 november 2012
    haha schatjes, ik l;ees jullie verhaal net. Fijn dat jullie het leuk hebben. Hier gaat alles ook goed, ik was de link van jullie website alweer kwijt, maar gelukkig heeft Sanne die op haar facebook staan. En trouwens, renate is aan de smartphone gegaan. Hot news.
    Kusjes, eddy en renate
  10. Geis:
    9 november 2012
    Hey stellie, wat leuk, super gaaf dat jullie dit doen. Ik ben eigenlijk wel geweldig trots en ook jaloers dat jullie zo ondernemend zijn. Ik ben zeer benieuwd naar jullie volgende verslag. en picture`s natuurlijk. en neem een aantal geuren van daar naar hier mee.
    Greetz xxx en een dikke knuf.
  11. Annemarie Mink:
    14 november 2012