Hey boss, you want marhiuana?!

12 november 2012 - Sanur, Indonesië

Heee lieve mensen!

Puhh mooi hier!
We hebben het omeuuunig drukke Kuta verlaten. Even kort hoe dat was:
''You want motorbike? hee oke oke, cheap for you, good price, wanna rent motorboat, yeeeess you want to!! i know you! gimme passport, he soldier, wanna have good mushrooms? i make good price for you, miss miss wanna look?

Meeeen wat een chaos!! maximaal maf dat leven daar.
Daar wilden we graag weg, we zijn via de south coast nu in Sanur. Het is hier gigantisch relaxed! Stel je voor: 35 graden, volle zon, blauwe (warme) zee, tropische vissen, tropische gekleurde bootjes, locals die de godganze dag zitten, liggen of zwemmen, reggae festival, steiger houten banken met kussentjes, heerlijk koud bier met satayyyy en lijst en.. wij! ghehe.

We hebben onderweg een lief cannadees vrouwtje ontmoet die vertelde dat Ubud een heel bijzondere plek is. Zij is daar twee jr. geleden komen wonen en daar willen we morgen naartoe. Daarna zijn we van plan het noorden te bezoeken en via nusa Lembongan naar Lombok en de Gili eilanden te gaan.

We vragen ons af en toe af of dit het backpackers life is want het voelt nog best luxe allemaal maar, wel goed! We passen ons eigenlijk prima aan en vinden alles erg tof.

We proberen even wat foto's toe te voegen zodat jullie een beetje mee kunnen genieten.

Groetjes van ons!

Oh en weet iemand hoe we het best veel foto's kunnen versturen via internet? de bekende site's zijn ruk hier in combi met de internetverbinding!

1. Paloma:
    Klinkt heeeeeeerlijk allemaal! Lekker genieten van elkaar en de wereld <3
  2. Imelda:
    Hoi Gijs en Eva,

Wat een leuke foto's. Lekker luxe met die bikes. Oma Let vindt de foto met de "kinderen" erg leuk. Ik vind de foto van de aap leuk, is het familie? (Veel gelijkenis, ha, ha, ha). Maar wat is het ontzettend mooi daar, geniet er maar van. Wij genieten alleen al van de reisverhalen en de foto's. Liefs, Imelda.
  3. Albert:
    Hey die 2,
    He what lekkerr relaxed men so in de son op the beach je moet je taal ook aanpassen niet dan..
    Geniet ervan groetjes van iedereen
    kus pap
  4. Inge:
    Heeey,

Site waar je tot 2 gig aan foto's per keer kan versturen naar mensen : https://www.wetransfer.com/

Heel veel plezier nog! Veel van genieten!
  5. Ali:
    Hai Eef en Gijs,
    Wat een relaxed leventje daarzo dat is heel best vol te houden zo! Jullie kunnen je vast niet indenken hoe het hier is zittend bij de kachel in een steeds kouder kikkerlandje. Hoe gaat het eigenlijk met het vinden van een slaapplek? lukt dat zonder problemen of heb je al op een slaapmatje in een hutje moeten overnachten?
    Wens jullie nog onmeunig (om het twents niet te verleren) veel plezier en geniet van al het moois dat op jullie pad komt.
    Liefs en knuffel van Ali en groetjes van Harry
  6. Nelleke:
    13 november 2012
    Whaaaaaaaa! Hahaha, hilarisch hé hoe hard ze hun best doen om je over te halen en indruk te maken. Ontzettende verkoop skills. Lachen joh! Geniet er maar goed van de 'luxe' en al het moois in 't paradijs daarzo!

De kop is er af dus! Top, fijn om jullie zo heanig te zien op de foto's. Lijken wel van die windows achtergrondjes :) en Gijs, man wat staat die tas oe mooi!!

Liefde voor jullie
  7. Nelleke:
    13 november 2012
    Als wetransfer niet lukt zou je picasa.google.com kunnen proberen, privé mapje aanmaken (of openbaar ;) en derin pleuren.

Ohof, als je straks met ruimte zit gewoon ff op usb stick gooien?

Good luck, vooral goede mind frames maken!
  8. Hanneke Brienen:
    14 november 2012
    Heej jullie 2,
    Maar t backpackers leven is ook relaxd ;) Das nou t relaxte. Je kunt t zo mooi maken als je zelf wil.
    En dat kunt jullie, lees en zie ik wel. Super hoor. Leuk dat jullie dat zo met ons delen!

Goed om de foto's op meerdere plekkies te bewaren. N stickkie is altijd handig, wat Nelleke al zei.

Enjoy! Liefs van mij
  9. Geis:
    15 november 2012
    Hey moppies, we appen al regelmatig, maar toch nog even een reactie van mams, Clara. Tja, het ziet en klinkt allemaal als vakantie en Eef, je schrijft echt op zijn Eefs, alsof ik je hier voor me zie praten! Ik heb die mooie foto van jou zelfs op twitter gezet! Vind het echt een plaatje!(trotse mam) Ben benieuwd wat jullie een echt backpackers-gevoel gaan vinden.
    Misschien wat Hanneke zegt? Lekker heanig an doon? Of juist geen luxe, wat weer luxe kan zijn...!
    En op zijn 'mams': waar ben je naar op zoek?
    Nou, geniet, lach, walk, backpack, eat, pray en love!
    heel veel liefs , mam Clara
  10. Wim:
    15 november 2012
    Ey Gijs en Eva,

Ziet er geweldig uit die foto's! Jullie zien er in ieder geval al uit als backpackers! Veel plezier nog op jullie trip!
  11. Carien:
    17 november 2012
    Wat fijn om jullie zo gelukkig te zien op de foto,s. Geniet van jullie mooie tijd. Ik zal jullie mooie reis volgen.

Lieve groet Carien
  12. Alwine:
    18 november 2012
    Oh, wat mooooooi is het daar, en wat leuk om jullie zo te zien en te kunnen volgen. Geniet, en wij genieten zo met jullie mee!

Liefs Hans & Alwine, Wies, Dirk